Tema: Re: darbas
Autorius: valdas
Data: 2011-06-17 15:01:06
O man pabirbiliuot cia fokieciu reikalas :) is fokieciu dotaciju
atskaiciuos. O as tuo tarpu valgau pigius agurkus ir dziaugiuosi :) o tu
kaip tikras lietuvis bedavoji :D ech po uzsienio cia grizus ir depresija
galima susirgti :D kokie visi pikti niurzgantys susirupine kitu
pinigais :D ir dar viska zinantys :D ekonomikos egzpertai :) agurku
magnatai :D