Tema: Re: Q: atsiskaitymas freelancinant? how
Autorius: Artūras_darbe
Data: 2009-11-02 11:38:17
Iki šiol dirbau pagal Gyventojo individualios veiklos tvarką. Buvo
viskas kaip ir puiku. Dabar kiek suprantu valdžia sugalvojo tokius
individualistus ir autorinių sutarčių mėgėjus išnaikinti.
Mačiau padarė kad norint įsteigti UAB reikia tik 1000 litų pradinio
kapitalo (prieš tai buvo 10 000).
Buvo viskas čiki, apskaita paprasta, mokesčių deklaracijose viskas
aišku. Tiesa sodros mokesčių nesupratau, nors atrodo ir aukštą mokslą
kažkokį baigęs. Bet sodros mokesčių nesupranta ir pačios sodros
kompiterinės programos, tai surašydavo viską Sodros darbuotoja, nes
mačiau kad neturi moteriškė visai ką veikti, tai nors tokia jai pramoga.
Patentai man atrodo netinka nes labai siauras veiklų sąrašas. Pasidarysi
UAB tada prasideda visokie UAB valdymo darbai, visokie kelių
mokesčiai..., visokie smulkūs darbeliai kuriems atlikti reikės žmogaus.
O kur žmogus, ten problemos.