Tema: Re: atsiskaitymas freelancinant? how
Autorius: gopas
Data: 2009-11-01 20:16:59
manau realiausia pritaikyt kazkoki verslo liudijima/patenta
autoriniu sutarciu mokescius paziurejau. PIZDAKAS.
http://www.tax.lt/naujos-mokesciu-skaiciuokles.php?koks_atl=1&atlyginimas=2000&skaiciuokle=3&kas_esat=autorius&moka_darbdavys=ne

as asmeniskai tai individualia imone turiu. bet irgi...buhalterija reik tvarkyt, mokesciai nemazi.