Tema: Re: Lietuviškas cirkas, arba kam tai naudinga, arba kodėl nesurenkamas Lietuvos biudžetas?
Autorius: Aurimas B
Data: 2012-11-20 19:59:31
o kada skaitysis ta nelygybė nedidelė? kiek turi skirtis min ir max
atlyginimas ar kaip? kodėl neteisinga esama sistema, jei uždirbi 1000 sumoki
mokesčių 200, uždirbi 10000 sumoki 2000, tai jauti skirtumą? visos
socialinės garantijos abiem atvejais vienodos, o bet tačiau tie kas 10000
uždirba dažniausiai dalimi jų net nesinaudoja..

o tas minimumas aišku didės, kaip ir infliacija :), bet ne tokiais šuoliais
kad pyst ir 1500lt nuo naujų metų. tada kaži kaip čia būtų su valstybės
stiprėjimu..

"ZetaJones"  wrote in message news:k8dre9$9mi$1@trimpas.omnitel.net...

"Aurimas B" <auris1@esplius.lt> wrote in message
> Bet tai veda į degradaciją, kam man stengtis, dirbt viršvalandžius, kurtis
> sau gerovę, valstybei jei iš manęs atims daugiau nei iš tų kur bambą varto
> pašalpas ar minimumą gaudami ir nė kiek ta visuotinė gerovė jiems nerūpi..
> Turtinė nelygybė visada buvo ir bus, jau buvo bandymu visus suvienodint..
> Apie viso pasaulio turėjimą čia nekalbama..

BUTENT KAD KALBAMA. As nerasiau "kad nebutu nelygybes". As rasiau "LABAI
DIDELE turtine nelygybe". Nepameskim pokalbio temos ok?
Ir todel tai neveda i degradacija, tai veda i visuomenes (ir valstybes)
stiprejima.

Dar - tu vel viska sukergi i viena vieta, kas rodo, jos esi visai
neisigilines i tema. BAMBA VARTO - pasalpas gaudami, BET NE MINIMUMA.
Skirkime tai. Zmogus, kuris dirba ir gauna minimuma, ir zmogus kuris nedirba
ir gauna panasiai - tai ne taspats, tai PRIESINGOS savokos.