Tema: Re: Lietuviškas cirkas, arba kam tai naudinga, arba kodėl nesurenkamas Lietuvos biudžetas?
Autorius: Mr.Green
Data: 2012-11-15 12:47:05
O kas valdžią pakeitė? Kaip buvo Seimas, Vyriausybė ir Prezidentas
valdžioje, taip ir liko, tik kiti žmonės paskirti į pareigas. Amžino nieko
nėra ir nepakeičiamųjų taip pat nėra. Netgi Konstitucija draudžia prezidentu
būti ilgiau, kaip dvi kadencijas.

"Jonas Sergejenka"  wrote in message

O iš kur tavo požiūris, kad jei aš ne ubagas - tai būtinai reikia keisti
valdžią, prie kurios man visai gerai (bent jau teisingumo daugiau, nei prie
kitų valdžių)?
Vien tik todėl, kad tau blogai? Ir reikia būtinai progresinius įstatyti? Man
dabar ką - reikės aiškintis schemas, kaip vokeliais imti, kaip "visi" ne
ubagai? Dar ir kompensaciją už šildymą pasidarysiu! Kodėl aš vienas durnas
ir visą gyvenimą mokesčius visus mokėjau ir moku?

Tu burbulų sprogimą ir krizės pradžią sieji su Kubiliaus politikos įtaka, o
aš krizę ir LT sunkumus sieju su sukčiais "invalidais" ir imbecilais prie
lovio. Man dabar valdžios pasikeitimas atneš ojoj kiek mėšlo, o juk aš tai
visiškai niekuo nekaltas.

O papurtyti juos ("invalidus") visus - tai nereiškia, kad iš visų atimti.
Bet atsijoti, kas tikri, o kas apsimetę. Tad nekalti nebus nubausti.
Turginius truputį prispaudė, reikia ir toliau tęsti ta pačia kryptim,
step-by-step.

"Mr.Green"  wrote in message news:k8293g$dac$1@trimpas.omnitel.net...

Jei atsiranda sukčiaujančių tai nesuteikia teisės bausti niekuo dėtą žmogų.
Ir iš kur toks požiūris, kad invalidas būtinai turi būti ubagas?

"Jonas Sergejenka"  wrote in message

Bijau, kad nesugrąžintų tų bedarbio pašalpų.
Man tai labai koktu, kad priviso begalė visokių fal'š-invalidų. Na sutinku,
invalidas gal ir gali su mersu važinėtis, nėra jie tokie brangūs. Bet bet
bet... turiu nuojautą, kad visokie mafijjozzi, valgyt norėdami, nesibodi ir
invalidumą pasidaryti už pinigus - štai jums ir pajamos, štai jums ir
parkavimas prie magzimos durų... :)
Tuos reikėtų visus patrumpinti, per liaudies komisiją pravaryti.

J.
P.S. Man nugarą skauda - ar galiu pasidaryti invalidumą? (Oj, ribotą
darbingumą). Pašalpą gausiu pagal mano dabartines pajamas/sodros įmokas, ar
kažkaip kitaip?

"Yvl"  wrote in message news:k7tpot$hom$1@trimpas.omnitel.net...

juokas juokais, bet su ikikrizinem bedarbio pashalpom kai man pasiulydavo
atlyginima mazesni uz pasalpa - garsiai juokdavausi, o siulytojai klapsedavo
blakstienom - mol normalia gi alga duodam :)