Tema: Re: Lietuviškas cirkas, arba kam tai naudinga, arba kodėl nesurenkamas Lietuvos biudžetas?
Autorius: Mr.Green
Data: 2012-11-02 14:12:40
Manau todėl, kad tamstos minimu atveju gaunasi progresiniai mokesčiai, bet
atvirkštiniai - pagal tamstos pateiktą pavyzdį uždirbant 1800 Lt į rankas
nuo pirmų 470 Lt mokesčių nemoki, nes jie neapmokestinami, toliau nuo 470 Lt
iki 850 Lt sumoki 15 + 6 % ir Sodros mokesčius, o ką uždirbi virš 850 Lt vėl
visai neapmokestinami. Na, tai šauni valstybė ir šauni moralė. Tik kažkodėl
ne visi gali tokiame mokestiniame rojuje gyventi. Kodėl dalis visuomenės
turi tempti mokestinę naštą, o kita dalis sukčiauti? Pakėlus minimumą bent
iki 1200 Lt tikrai daugiau mokesčių surinktų valstybė. Paprasčiausiai
reikėtų viešinti tas pajamas, kurios dabar nuslepiamos. Kalbama apie
progresinius mokesčius, o gyvename valstybėje, kur klesti antiprogresiniai
mokesčiai - kuo daugiau uždirbi, tuo mažiau mokesčių sumoki, o nuo tam
tikros sumos visai nemoki. Amerikoje už tokią veiką kaip pajamų slėpimas ir
mokesčių nemokėjimas į kalėjimą papultum.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Daug prirasei, bet i klausima neatsakei. Kodel tu manai, kad pakelus
minimuma valstybe prades surinkti daugiau mokesciu? Kodel darbuotojas, kuris
dabar gauna 800 ant popieriaus ir 1000 i rankas uz 8 darbo valandas nebus
paprasciausiai pervestas į 6 valandu darbo rezima?

"Mr.Green"  wrote in message news:k6urmg$pq8$1@trimpas.omnitel.net...

O va čia tai tamstos didžiausias "promachas".
Kalba eina ne apie pinigų kiekio pasikeitimą, gaunamų į rankas pinigų kiekio
padidėjimą ar sumažėjimą, o apie tai, kad mokesčius privalo mokėti
KIEKVIENAS dirbantis valstybės pilietis. Kodėl aš uždirbdamas 4000 Lt
baltais turiu sumokėti visus mokesčius, o kas kitas, uždirbdamas baltais
minimumą, o likusius 3000 Lt gaudamas juodais mokesčius moka tik nuo
minimumo? Ar nejauti, kad taip pažeidžiamas socialinės lygybės principas? O
būna tokių, kurie net pašalpas iš valstybės išsirūpina, baltais rodydami tik
minimumą, nors uždirba po kelis tūkstančius juodais. Jei jau toks gudrus
turėtum žinoti, kad valstybė tai visi mes, ir kiek mes mokesčiais sudėsime į
krūvą, tiek ten ir bus. Bet kažkodėl mūsų verslininkų, ar "verslininkų"
tarpe atsiranda tokių gudruolių, kurie slepia nuo valstybės mokesčius,
atseit darydami darbuotojui gerą ir mokėdami jam daugiau juodais, nei jis
gautų baltais. Iš kokių pinigų tada išlaikyti gydytojus, mokytojus,
policininkus, gaisrininkus? Nesupranti, kad prasilenki ir su logika, ir su
teisingumu. Kai sveikas, dirbi, gydytojų pagalbos nereikia, tada nenori
jiems mokėti algos mokesčių pavidalu, o kai jau susirgai, tai puoli brukti
gydytojui pakišą - padėk, mirštu. Gydytojai, mokytojai, galų gale
policininkai irgi žmonės ir visuomenei jų darbas be galo svarbus. Ar tamsta
įsivaizduoji visuomenę ir civilizaciją be mokytojo? Bet kai reikia atsegti
piniginę ir sumokėti mokytojui už jo darbą mokant tavo vaikus tai rankos
dreba, bet va kai reikia iškuopti tamstos asmeninę kiaulidę tada jau pinigų
valytojai negailima. Gera moralė. Kai kam valytoja svarbesnė už mokytoją ar
gydytoją.

"Mr.Green"  wrote in message news:k6uo6e$nma$1@trimpas.omnitel.net...

>Tavo asmeninės kiaulidės kuopėja tau dirba ne pagal darbo sutartį, o teikia
>paslaugas. O jei tvarkyti tamstos biurą ji priimta 4 valandoms per dieną, o
>susisuka per 40 minučių ir bėga į kitą biurą, reiškia ji apvagia tamstos
>kontorą. O jei ji teikia valymo paslaugas be darbo sutarties, o pagal
>kažkokią valymo paslaugų sutartį dirbdama valymo paslaugas teikiančioje
>įmonėje, čia jau ne darbas, o verslas.

Bet tai kaip tu viska zinai, ash apakes. Man kazkas ish kiemo pries pora
metu karuti pavoge - neziai kur ji rast?

>bet oficialiai gauna tik minimumą, kitus juodai, ir sakiau, jei valdžia
>nori surinkti daugiau mokesčių, turi kelti minimumą.

Tai yra zmonems i rankas gaunamu pinigu kiekis nepasikeis, arba gal net
sumazes, taciau tikimes, kad valstybe surinks daugiau pinbigu, kuriuos gales
isdalinti mazai gaunantiems? Afigenna matematika.