Tema: Re: Lietuviškas cirkas, arba kam tai naudinga, arba kodėl nesurenkamas Lietuvos biudžetas?
Autorius: Mr.Green
Data: 2012-11-15 11:28:32
Jei atsiranda sukčiaujančių tai nesuteikia teisės bausti niekuo dėtą žmogų.
Ir iš kur toks požiūris, kad invalidas būtinai turi būti ubagas?

"Jonas Sergejenka"  wrote in message

Bijau, kad nesugrąžintų tų bedarbio pašalpų.
Man tai labai koktu, kad priviso begalė visokių fal'š-invalidų. Na sutinku,
invalidas gal ir gali su mersu važinėtis, nėra jie tokie brangūs. Bet bet
bet... turiu nuojautą, kad visokie mafijjozzi, valgyt norėdami, nesibodi ir
invalidumą pasidaryti už pinigus - štai jums ir pajamos, štai jums ir
parkavimas prie magzimos durų... :)
Tuos reikėtų visus patrumpinti, per liaudies komisiją pravaryti.

J.
P.S. Man nugarą skauda - ar galiu pasidaryti invalidumą? (Oj, ribotą
darbingumą). Pašalpą gausiu pagal mano dabartines pajamas/sodros įmokas, ar
kažkaip kitaip?

"Yvl"  wrote in message news:k7tpot$hom$1@trimpas.omnitel.net...

juokas juokais, bet su ikikrizinem bedarbio pashalpom kai man pasiulydavo
atlyginima mazesni uz pasalpa - garsiai juokdavausi, o siulytojai klapsedavo
blakstienom - mol normalia gi alga duodam :)