Tema: Re: Lietuviškas cirkas, arba kam tai naudinga, arba kodėl nesurenkamas Lietuvos biudžetas?
Autorius: Mr.Green
Data: 2012-10-31 21:44:44
Taip, o tau baltarankiai direktorių tarybos nariai duoną kepa, drabužius
siūna, namus stato?
Nusileisk ant žemės iš savo arogancijos. Viską padaro murziai, kad tokie
kaip tamsta gerai gyventų.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Turiu irgi viena pazisama staybini murziu. Tai jis man irgi labai gerai
sugeba paaiskinti, kokia masina is salono imtu ir kodel mano pasirinkimas
shudinas.

"Mr.Green"  wrote in message news:k6rfqe$d96$1@trimpas.omnitel.net...

Šiuo metu niekur nedirbu.

"Yvl"  wrote in message news:k6rctm$afj$1@trimpas.omnitel.net...