Tema: Re: Lietuviškas cirkas, arba kam tai naudinga, arba kodėl nesurenkamas Lietuvos biudžetas?
Autorius: Mr.Green
Data: 2012-10-30 17:56:20
Kokiai įmonei kas kainuoja? Nė vienas darbdavys iš savo kišenės algos
nemoka.
Jei darbuotojas neužsidirba, jam niekas ir nemoka.
Valytoja ir ta už savo algą turi atidirbti.

"st"  wrote in message news:k6okks$p8d$1@trimpas.omnitel.net...

o tu pabandyk paskaiciuoti.
tarkim, tavo zmona gauna minimuma + vokelyje 500. viso 715lt +500lt=1215lt i
rankas galutiniam variante.
dabar variantas "remiam valstybe". darbdavys gali skirti darbo vietai is
viso1615lt, dabartine tavo zmonos alga tiek kainuoja imonei.
tai baltas variantas lieka toks: zmonos alga "ant popieriaus" = 1231lt, viso
galutiniam variante 993lt i rankas.

tai dabar pats spresk, kiek brangus tie 222lt :)