Tema: Re: darbas ir mokejimas vokelyje
Autorius: mano
Data: 2012-11-30 01:42:54
kalbi apie JAV ? :)

"keliauti toli toli.. kur kiekvienas rupinasi tik savimi."

:)

"Dainius"  wrote in message news:k4uht3$rhe$1@trimpas.omnitel.net...

Tu uz SODROS mokescius negauni nieko, tavo mokesciai nueina pensininkam,
mokyklom, vaikam ir t.t.
vat kai ateis pensijinis amzius ir sodra prades moketi tau pinigus,
galesi Jonui Jonaiciui, kuris tuo metu dirbs, pasakyti, kad tu nenori
gauti is valstybes nieko, todel jis gali moketi maziau.
Dabartine SODRA yra paremta solidarumu, t.y. tu islaikai tuos, kurie
dirbo iki taves. O tie kuriuos tu dabar augini, islaikys tave, kai busi
nebedarbingas.
Jei tokia politika netenkina, visada yra dvi iseitis. Viena steigti savo
politine partija ir pakeisti viska is pagrindu, antra iseitis - keliauti