Tema: Re: darbas ir mokejimas vokelyje
Autorius: Baterijas
Data: 2012-10-09 12:36:29
Matai, kai žmogus sumoka dachuja mokesčių (gerai, SODRAI iš jų ne kažkas
lieka, bet vis tiek..), manau visai teisėti jo lūkesčiai gauti didesnes
išmokas. Šiaip seniau +- normaliai buvo viskas, čia tik per krizę, kai lubas
viskam uždėjo, tokia situacija gavosi.
Galima žiūrėti į tas pašalpas kaip į paskutinį ramstį blogiausią akimirką ir
pan, na bet vis tiek reikėtų kažkiek daugiau atsilygint žmogui, kuris
mokesčių daugiau sumoka. Aš skaitau, jog dabartiniu atveju gaunasi socialinė
nelygybė turtingesnių atžvilgiu ir viliuosi, kad Lietuvai atsistojus ant
kojų bus vėl sugrąžintos senesnės lubos.