Tema: Re: darbas ir mokejimas vokelyje
Autorius: Baterijas
Data: 2012-10-09 13:50:03
Na nereikia taip suabsoliutinti visko. Aš kalbėjau tik apie konkrečias
išmokamas: bedarbio pašalpa, ligos pašalpa, motinystės pašalpa, etc.
Aišku, utopoškai mąstant galima ir tavo paminėtus klausimus kelti, bet
realiai pradžiai užtenka apsistoti su mano paminėtom išmokom. Ar neturi jos
būti didesnės tiems, kurie sumoka didesnes draudimo įmokas? Aš manau, jog
turi. Valstybės nuomonė irgi tokia buvo iki krizės, o gal ir dabar tokia
pati liko, nežinau..