Tema: Re: Ieskau ukininko aplink Vilniu turinti John'o Deer'o traktoriu
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-01-19 13:47:04
Nu o ka mikruskes rulez! :) mano megstamas transportas, ne su masina pats, ne su taxi greiciau nenuleksi nei su jomis... :) Lekia kaip isproteja jei reikia tai ir priespriesinio eismo juostom ;) tai tikrai nuvaziuoji greiciausiai, o dar kaip visuomeninis transportas tai ir gali vaziuot kur jam priklauso ne kaip su taxi ar savo nuosava masina ;)

Nors teke i avarija pakliut kai su ja karta vaziavau, sunkvezimis in mikriko uzpakali intrenke, bet nieko baisaus neatsitiko :) tik nustebau kad sureaguoti i tai ir atsiremti rankomis sunku tai siek tiek galva i priekines sedynes atluosha trinktelejau, bet nestipriai :)