Tema: Re: Ieskau ukininko aplink Vilniu turinti John'o Deer'o traktoriu
Autorius: 911
Data: 2012-01-18 19:16:08
tai dziaukis normalus baxuriukas auga su paniatkem.
Supranta kad pizdavosis visi darzeli kad atveze su nedvasinga uzdujinta troike, jau nekalbu apie pasata su bulvem bagaznike.
o citrona galima nurasyt ant mociutes senatves - Nuejes xebrai sakys "aj bled, tevas su motina negalejo, tai vel ta ragana su savo kibiru atveze, nu px, ka darysi , vis geriau nei su mikrushke trenktis.."  ir atsimazins be parkiu.