Tema: Re: Ieskau ukininko aplink Vilniu turinti John'o Deer'o traktoriu
Autorius: Gudrutis Jonas
Data: 2012-01-17 21:57:20
o tu ziurek kad tie modeliukai nebutu mano vaiko, nes maniskio dzondyris
atrodo pasiliko pas jusu giminaicius, o iki jusu jau tai netoli :P reikes
inventorizacija daryti :D
o siaip nesiaurai.... kaime tai visas tarybines technikos parkas - t-16,
t-25, jumz 6(?) kokie 2, don 1500 irgi pora, t-150 keli, mtz-50/80/82,
kazkoks vienas paskutiniu dyzeliniu gaziku, t-75 ir dar visokiu - veikti yra
ka :)
aisku pas uosvi anapus nemuno idomiau, pvz pasedeti kokiam Hamm'e :D nors
svarbiausia, tai tinka bet kas tik leisk :D