Tema: Re: Aulina - ar rimti pasiūlymai?
Autorius: -Lameris-
Data: 2010-07-21 15:17:44
Su kalba šiaip, vidutiniškai, ką skaitau suprantu, ką londoniečiai kalba
nesuprantu.
Jau nusprendžiau, spalio mėnesį bilietai su Ryanair pigūs, skrisiu ir
ieškosiu vietoje. Gal išsiversiu be tarpininko.
CV siunčiau iš Lietuvos, vos pora atsiuntė atsakymus kad darbo vieta užimta.
Aišku, mato lietuvišką adresą ir panašu, kad net neskaito.