Tema: Re: Aulina - ar rimti pasiūlymai?
Autorius: [nemielas]
Data: 2010-07-21 02:44:39
jei su kalba normaliai imi ir pats ieskai per visokius reed.co.uk,
jobcentreplus.gov.uk (musu darbo birzos analogas) ir dar daug kitu. siunti
pastoviai CV i patikusias pozicijas. gali panaudoti dukros vietini adresa,
nes jei ieskai darbo fabrike ir naudoji LT adresa tai tiek tu ten ir gausi
ta darba. o jei dar ir su kalba pizia-kazia, tai "pishy prapala" - ten matai
mastai biski kiti ir tokiu bedziu kaip tu milijonai.
ten niekas niekur neskuba - issiuntei cv, skaityk po keliu geru dienu gali
pasukti pasiteirauti ar gavo ji, gal dar ko truksta is infos jiems.