Tema: Re: Aulina - ar rimti pasiūlymai?
Autorius: alias
Data: 2010-07-17 18:26:07
Jei pirmas žingsnis bus telefoninis interviu, antras bus interviu akis į akį. Juk neskraidysi į Londoną dėl kiekvieno interviu?

Nori dirbti Londone -- važiuok čia ir ieškokis.
Per atstumą darbą susirasti LABAI sunku.

Nors, nepasakei, kokio darbo ieškai, tad kažką konkrečiau patarti sunku.

--
аrtificiаl lifeform intеndеd for assassination and sаbоtagе