Tema: Re: Skubiai QA su patirtim
Autorius: netikras
Data: 2010-02-26 09:04:07
niekas geriau uz programeri neparashys unit testo.
niekas geriau uz architekta nepadarys integration testo.
niekas geriau uz biznio analitika nesudelios use case scenarijaus.
niekas geriau uz patyrusi clickintoja neishclickins ir neparashys
auto-scriptu smoke testui.

zhmogus turi buti savo vietoj :)