Tema: Re: Skubiai QA su patirtim
Autorius: lllll
Data: 2010-02-26 08:31:00
Is mano susidurimo, paprastai programuotojai buna prasti testuotojai...
kazkodel labai daug kas galvoja, kad testavimui nereikia tureti papildomu
ziniu ir tuo gali dirbti bet kas.
Realiai dauguma programuotoju ziuri taip: ai, cia labai paprasta funkcija,
tikrai turi veikti, ir net nepaziuri, arba jei testavimas is vartotojo
puses, bando ziureti koda, admino funkcijas ir pan - na kazka rimto ir
sudetingo, o ne tai, kas realiai aktualu vartotojui. Velgi reikalinga ir
siek tiek teorijos zinoti testiniu duomenu parinkimui ir pan.