Tema: Re: Skubiai QA su patirtim
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-02-25 14:30:30
    Idomiai, naudinga paskaityti :) as tik zinau kas tai yra ir daug maz isivaizduoju kaip tai daroma, patirties manau cia reikia del to kad bugai daznai kartojasi, kiek man yra aiskine (ne univere),  tai net gali buti versijoje 1.001 bugas, jis buti istaisytas versijoje 1.002 ir vel kartotis versijoje 1.003, po to daug is bugu patyres programuotojas ras greiciau nei siaip kazkas, zinodamas kur ieskoti.

    O siaip geras labai budas ivertinti kazkokia app su UI tai pagerusiam pabandyt su ja kazka padaryt ir priklausomai nuo to kiek daug keiksiesi ant tiek reiskias nepatogus UI :) cia as pusiau rimtai del sito, bet realybe rodo kad tada svarbu patogumas :)