Tema: Re: Darbas
Autorius: netavoreikalas
Data: 2010-01-10 01:07:08
Tai va sitos emocijos yra zaidimo del malonumo esme ir pagrindinis
priesas norint is to uzdirbti. Laimeti ir pralaimeti reikia be emociju,
tada gali saltakraujiskai protingai pradeti skaiciuoti, kiek gali
zaisti, susilaikyti nuo per didelio pralaimejimo ir nesokti auksciau
bambos be reikalo kad per diena laimetum milijona
O del nuolatinio sedejimo prie kompo - na yra kas dirba kiauras dienas
prie kompo, pvz programuoja, ir ka?