Tema: Re: Darbas
Autorius: vedarinis
Data: 2010-01-09 23:13:55
Emocijas sukelia ne pokeris, o pralaimejimai (kartais ir laimejimai).
Anksciau ar veliau emocijomis sureaguoja i juos visi be isimciu, bet kokiam
pokerio vadovely tai akcentuojama, tam yra ir terminas - tilt. Kiek kas ir
kaip sugeba uzgesinti tas emocijas - kitas klausimas, bet kad tai yra daug
ivairiu emociju sukeliantis darbas (jei tai "darbas", o ne laisvalaikio
leidimo forma) - faktas. O bukinima turiu omenyje kita prasme - sedejimas
prie kompo daug valandu maigant tris knopkes asmenybei pridetines vertes
ilgainiui nesuteikia. Tas pats, kas prie konvejerio silkes pakuot, is esmes.
Nebekalbant apie priklausomybes perspektyvas.