Tema: Re: Darbas
Autorius: netavoreikalas
Data: 2010-01-06 16:07:13
nu persivedei pinigu i kazkokius onlaino kazino, pazaidei, gavai bonusu,
ir ka? :) aisku, zaidziant koki pokeri laimet galima lygiai taip pat
kaip ir pralaimet, nes kazino tiesiog ima mokescius, patys nedalyvauja
losime, bet...
zinau atveji, kai 50$ gavo vienas dovanu is kazkokio puslapio, pasidare
gal 2k$.
kitas gavo tuos pacius 50$, pasidares buvo netoli 800$, paskui sake 20$
beturi.
taip kad cia yra kazino ir zaidimas. gal kai sueis daugiau nei 16 metu
suprasi kad kazino tai ne budas uzdirbti pinigus