Tema: Re: Gavau pasiulyma...
Autorius: Caponi
Data: 2013-05-24 13:41:00
Nu tai vat as apie ka ir sneku, siuo atveju klausejui yra unikali proga is anksto susipazint su
potencialaus darbdavio deklaruojamu poziuriu i daugeli dalyku bei bendravimo subtilybes ir
priklausomai nuo pasidarytu isvadu sprest ar verta toliau pereit prie detaliu derinimo, t.y. ka ir
uz kiek reikes daryt :-)
O pratesiant tavo minti, dar didesne vertybe yra galimybe rinktis su kuo bendraut ir santykius megzt
:-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/