Ech, gražus peizažas. Tolumoje nedidelis kaimelis, kalno papėdėje čiurlena upelis, tobulas giedras dangus. Pasaka… Iki pilno vaizdo trūksta tik kairėje viršuje ikonėlės "My computer"… www.setas.lt "donisg" <donis@_trinti_splius.lt> wrote in message news:knhubf$98q$1@trimpas.omnitel.net... > Kaip jau minejau, tas "nuo 1.5k" yra truputi sakemis ant vandens, visokiu > situaciju buna :) > Turiu klienta (gamybine imone). ~30 ofiso darbuotoju. > Vidutiniskai nuvaziuoju 1 karta i savaite kelioms valandoms, kas diena po > 1-2 remote support'ai. Skambuciu irgi panasiai. > Bet cia ukis jau galima sakyti sutvarkytas. > Moka ~1.6k > > Zinoma, jei pas advokatus ukis 6-7 metu senumo kompai, infrastruktura "kad > tik veiktu", user'iai - adminai, poziuris - IT tik islaidu eilute > biudzete, ir dar labai norim Private Cloud'o, nes visi turi ir mandriai > skamba, tuomet 1.5k yra smarkiai per mazai :) > > > > "Glebas" <uramun@gmail.com> wrote in message > news:knhtjp$87o$1@trimpas.omnitel.net... >> Vadovybės požiūris yra pasakytas jau sąlygose "Šiuo metu outsourciname IT >> priežiūrą, bet tiekėjas nespėja mums tiekti paslaugų laiku ir kokybiškai, >> todėl galvojame turėti savo žmogų." Advokatai ir šiaip teisininkai >> dažnai nelabai draugauja su IT. Plius visi jų dokumentai yra super >> svarbūs ir nors vieno dokumento dingimą reiškia pasaulio pabaigą. Todėl >> labai labai abejoju, ar ten galės tikti variantas "kad tik veiktų". >> Jeigu tiekėjas nespėja teikti laiku ir kokybiškai, tai labai tikėtina, >> kad su 0,3 etato bus nelabai geriau...arba sėdėsi palapinėje šalia to >> ofiso visą dieną, kad spėtum atlėkti laiku ir kokybiškai... >> Ir 1,5k už lakstymą ištisinį, tai, mano manymu, yra nusipiginimas. > >