Tema: Re: Gavau pasiulyma...
Autorius: Glebas
Data: 2013-05-22 11:54:33
Vadovybės požiūris yra pasakytas jau sąlygose "Šiuo metu outsourciname IT
priežiūrą, bet tiekėjas nespėja mums tiekti paslaugų laiku ir kokybiškai,
todėl galvojame turėti savo žmogų."  Advokatai ir šiaip teisininkai dažnai
nelabai draugauja su IT. Plius visi jų dokumentai yra super svarbūs ir nors
vieno dokumento dingimą reiškia pasaulio pabaigą. Todėl labai labai abejoju,
ar ten galės tikti variantas "kad tik veiktų".
Jeigu tiekėjas nespėja teikti laiku ir kokybiškai, tai labai tikėtina, kad
su 0,3 etato bus nelabai geriau...arba sėdėsi palapinėje šalia to ofiso visą
dieną, kad spėtum atlėkti laiku ir kokybiškai...
Ir 1,5k už lakstymą ištisinį, tai, mano manymu, yra nusipiginimas.