Tema: Re: advilis +/-
Autorius: Pankis
Data: 2012-05-16 12:27:44
Vilniaus ofise man po Kauno buvo atgaiva.
Alga oficiali minimumas, toliau jau kaip išsiprašysi, ar Reklaičiui
susišvies. Tai imdavom algą prekėmis iš "Senukų", visai giminei langus
sustačiau, "Bernelių užeigos" čekiais, kad pavalgyti kažką :). Buvo tas
skambus žodis BARTERIS.
Budrikas iš viso žvėris nenormalus. Gerai pamenu, kad išeidinėdamas iš
darbo apie 18:00 valandą tarpduryje su juo susidūriau. "Ką darbo neturi,
kad taip anksti išeini namo? Ateik čia duosiu krūva, kad ryt ryte viskas
būtų padarytas" (darbo laikas iki 17 val.)
Pabėgau nuo jų gana lengvai, persikėliau į Vilnių, čia buvo lengviau
pabėgti. Nustebau, kad ten faktiškai atsiskaitė pilnai. Bet va kolegai
buvo... Pirmą prašymą išeiti iš darbo suplėšė. Pasikonsultavo su darbo
inspekcija, teko į sekantį kabinetą registruotą laišką siūsti. :) Vėliau
grasino berniukais ne tik jam, bet ir jo šeimai. Reikalavo susimokėti už
"apmokymus". Tipo atėjo dirbti be patirties, čia visko išmoko. Kas kad
pradirbo 3 metus. Žodžiu šiaip ne taip iš jų ištrūkęs šventė kaip
nežinau kas.
Per savo patirtį turėjau nemažai darbdavių. Apie visus išlikę neblogi
atsiminimai. Išskyrus "Rodiklį". Dar dabar nupurto kai prisimenu. Nors
jau 10 metų praėjo