Tema: Re: advilis +/-
Autorius: viska_dare_vienas
Data: 2012-05-15 21:52:19
Maždaug valandos eigoje kalbėjau su žmogumi, dirbusiu «Rodiklis». Jei dirba iki šiol - bus kokie 3 metai tikrai. Pareigų neminėsiu.

Apie darbą kalbėjo esamu laiku. Kiek supratau - puikiai išmano apie ką kalba.

Jo teigimu, dizainerio/maketuotojo pareigas ten užima 3-4 žmonės, tikrai. Vienas ofise, kiti namuose. Darbai nesunkūs. Su atlyginimais būna įvairiai.

Savininkas vienas.

Mano supratimu, firmoje profesinio augimo sunku tikėtis. Kas kita - jei turite darbų iš šalies namie. Kiek girdėjau - turi ir vadybininkų. Tai čia menama tamsi galimybė gerai subendrauti su pačiu vadybininku.

Jei kas dar Jus domina konkrečiau - galiu bandyti paklausinėti daugiau.

Ačiū.