Tema: Re: advilis +/-
Autorius: Marius Staniulis <m.staniulis[@gmail.com>
Data: 2012-05-16 09:13:07
algos - vokelyje. tad soc. garantijos tik nuo minimumo, o tiksliau jei
susirgai ir dar turi finansinių įsipareigojimų - tau žopa.
atostoginiai - jei išsireikalausi. asmeniškai aš kažkada išsireikalvau.
algos mokamos myžčiojimais po kelis šimtus litų. ir tai buvo ikikriziniu
laikotarpiu, kas ten dabar išvis neįsivaizduoju.
Vilniaus padalinyje buvo širšių ir pletikininkių/-ų lizdas. atmosfera
ofise tokia, kad vos užėjus jau galvą sopa - visą laiką totali įtampa.
turint omenyje, kad dizaineriai turėjo savo atskirą kabinetą.
Vilniaus padalinyje, tam metui, buvau išdirbęs ilgiausiai - net 13
mėnesių. turint omenyje, kad dirbdavome tryse.
prie manęs pasikeitė 5-6 žmonės, dizainerių pareigose ir belekoks kiekis
vadybibinkų - nesuskaičiuoti.
apie padėtį Kaune žinau tik iš pasakojimų, o juose viskas buvo dar žiauriau.
kas nors iš Jūsų gaudavo algas šaldytuvais ar telikais iš Senukų?

tai čia ofise. o gamyboje dar žiauriau su algomis, krūviais, tempais.
tiesa - ten visą laiką geriama.
Senuk, čia tu gali daugiau papasakoti. ;)