Tema: Re: Moletai, Anyksciai, Grigiskes +/-
Autorius: servisas
Data: 2011-10-13 09:43:47
As rinkciaus Anykscius. Tvarkingas miestukas, mano galva ieinantis tarp
nedaugelio gerai besitvarkanciu LT miestelioku (Anyksciai, Silute,
Druskininkai). Salia geras kartodromas, ziema slidinejimo trasos, miskai,
ezerai, upes, grybai, uogos, zuvys, daug turistiniu objektu, arciau LT
centro, neblogas susisiekimas su didziaisiais miestais.
Moletai irgi neblogai, bet kiek labiau i krasta ir geras susisiekimas tik su
Vilnium, na, jei kam ezeru labai truksta, tai Moletuose gerai.
Grigiskes, sakyciau prasciausias variantas, nebent kas nors labai megsta
pastoviai didmiesty sedet. Iki didmiescio netoli, taciau pats miestuko
gyventoju kontingentas graudokas.