Tema: Re: Moletai, Anyksciai, Grigiskes +/-
Autorius: Ruta
Data: 2011-10-10 23:35:59
O nu tai jo, o miestelyje iš G raidės - nekauksi? Nepaisant
administracinių deklaracijų, gyventi Grigiškėse dar toli gražu nėra tas
pats, kaip kad gyventi Vilniuje...

Šiaip jau pasirinkimas labai priklauso nuo klausėjo gyvenimo aplinkybių,
būdo ir įsivaizdavimo, kas yra turiningas poilsis :)
Jei prioritetai barams, teatrams, koncertams ir kitokiems "masiniams" ir
kultūriniams renginiams - tada, žinoma, Grigiškės, Vilnių galima
pasiekti pakankamai greitai, o ten jau pasirinkimas.

Jei tam nekeliami ypatingi reikalavimai, aš rinkčiausi Anykščius -
norint ten tikrai galima rasti ką veikti, tik labiau "kamerine" forma.

O Molėtai IMHO privalumas aktyvaus polisio gamtoje mėgėjams :)