Tema: Re: Moletai, Anyksciai, Grigiskes +/-
Autorius: Ruta
Data: 2011-10-12 21:36:57
Am 12.10.2011 18:28, schrieb hedgehogus paiuricus:
> aplamai apie ezerus ir miskus.. yra kokios aiksteles, suolai, stovyklavietes
> ar tik liekanos ir norai? jau nekalbant apie kinoteatra ar normalesne
> biblioteka su skaitykla.. raganiukes teatras turbut irgi nekas savaite
> gastroliuoja:)

O kaip susijęs kinoteatras, biblioteka ar raganiukės teatras su mano
minėtu "aktyviu poilsiu gamtoje"?

Beje, "aktyvus" tam ir yra "aktyvus", kad pačiam judėti ir daryti, o ne
su automobiliu nuvažiuoti į aikštelę, išsikrauti krepšius su provizija
ir leisti laiką dejuojant, kad miške per daug medžių, o ežere vanduo per
šaltas....