Tema: Re: CV
Autorius: Viktorija
Data: 2010-03-04 20:53:36
dar karta kartoju, failo formatas nebus tas faktorius del kurio tave
priims arba nepriims i darba, bet tai gali buti vienas is rodikliu, kur
gausi papildoma pliusa, priklausomai nuo firmos. lygiai taip pat, kaip
gali gauti pliusa tie zmones, kurie nurodo jok moka dirbti ne tik su win
os, bet ir pvz linux, unix, kubuntu ir kitom sistemom. as respectinau
savo laiku gaunamus cv pdf, nes musu ofise buvo open ofisas, o ne ms,
todel wordai issikraipydavo, tad pirmoj eilej ziuredavau pdf, nes
zinojau, kad tvarkingai atrodys. nuo tada visada irgi siunciu pdf, kad
buciau tikra, jog tvarkingai viska mato tie, kas gauna. nu bet kiek
zmoniu, tiek nuomoniu. as pvz nesuprantu kaip gali buti taip, kad kam
nors nusiuntus pdf dokumenta, jis bus ismestas, nes nemokes jo kazkas
perziuret. as neisivaizduoju tokios situacijos. absoliuciai. cia jauciu
is tos serijos, kad kas nors dar flopy diskais informacija nesiojasi -
neisivaizduoju, kad taip gali buti.