Tema: Re: REQ: CV
Autorius: M&M
Data: 2010-03-01 18:37:28
nu tai ir nafig tada... truputy gal ir ne y tema, bet is tos pacios
operos - eile metu, kai ieskodavausi darbo, niekad nesiusdvau
motyvacinio, tik CV, nors 95% skelbimu budavo nuroyta, kad reikia siusti
CV ir motyvaciny. Rezultate, skambindavo ir is tu, kurie nurode, jog
reikia ir motyvacinio, o per pokalby net nepaklausdavo, kodel atsiunciau
tik CV :)

p.s. dabar berasdymas pagalvojau, kad gal motyvacinis reikalingas, kai
nera patirties, tada galima prisistayti per jy, o kai yra patirtis ir
atitinkami yrasai CV, kam tada kartotis?