Tema: Re: CV
Autorius: Juozas
Data: 2010-03-01 13:53:55
Na, iš viso .pdf atrodo kaip ir tinkamesnė priemonė tokiam tikslui. Bet
įdomu, kiek +/- procentų turi readerį. O tas europass'as tai kažkoks
absurdas, belekiek nereikalingos ir pan informacijos.

O autoriui atsakant į klausimą, tai nemanau, kad kas nors čia norėsis
dalintis asmeniniais cv ar motyvaciniais, o internetas pilnas, bet
siūlau paieškoti ir anglų kalba, buvau gerų suradęs. Pamenu kažkokiam
profesiniam bloge anglų kalba buvau radęs gerą CV būtent .pdf ir labai
patiko :)