Tema: Re: barclays IT | pozicija Windows implementation spec.
Autorius: Kostian
Data: 2009-08-24 21:14:29
nu infrastrukturiniai projektai (it) nelabai ka ir skyriasi nuo it
developmento (kuris gali buti susijes ir su infrasktrukturiniais projektais,
netgi daznai taip buna), kalbant apie valdyma ir principus

su infrastrukturiniais yra net inzinerine patirtis, o tai viskas
atitinka+large scale internationall environment  yra, bet 3S net
nepaskambino, tai vat idomu ko jie tenais iesko :) gal atrenkancios merginos
uzsikasusiuos CV ir kas antra ismeta? :D