Tema: Re: barclays IT | pozicija Windows implementation spec.
Autorius: bevardis
Data: 2009-08-18 15:57:00
kaip ir rasei:

1) pokalbis su S3 + testas
2) pokalbis su BC atstovais, novotel (pokalbis face to face su skyriaus manageriu, klausimai is dalies techniniais, bet labiau psicologiniai pvz: kuom butum naudingas kompanijai, kokie didziausi FAIL tavo gyvenime buvo ir pan) jei laisvai sneki agliskai nebus jokiu problemu laisvai reisksti mintis
3) pokalbis su UK techniniais klausimais (20 min) realiai jei ismanai savo dalyka labai easy
4) > 5) gauni pasiulyma is UK telefonu (metine alga litais gross)  ir jei sutinki arba domina, gauni jau sutarti ant poperiaus (el pastu)

siaip realiai jei serveriu ukis maziau nei 50 serveriu (jei eini i "adminus") jiems gali tu buti nelabai ydomus.. nu aisku viskas priklauso nuo to kaip sugebesi save "parduoti"

beje kaip jie man minejo bent jau Winodws serveriu pas ju kiekis toks "enterprise" ~ 22K

---
Zinute patalpinta is http://read-newsgroups.com/