Tema: Re: barclays IT | pozicija Windows implementation spec.
Autorius: Anonymous
Data: 2009-08-18 14:23:09
Sąlygos tenai bus geros. Algos, kiek man žinoma, nuo 5 klt priklausomai nuo
patirties ir šiuo metu gaunamos algos :). Iki naujų metų algas mokės S3,
vėliau viskas eis per patį Barclays. Tai tik startinė alga. Papildomi
benefit'ai: life insurance, private medical care, kai kam siūlė car
allowance.
Aš asmeniškai atsisakiau, nes per daug specifinė sritis. Manęs nesudomino
administratoriaus darbas, kadangi esu projektinis žmogus. Iš pradžių mane
verbavo HR kompanija iš Lenkijos, tai jie atsiuntę buvo labai konkrečiai
aprašytas pozicijas. Jeigu norėsi, parašyk ir persiųsiu detalų pareigybės
aprašymą. Tavo minėtoje pozicijoje apie 70% laiko bus daily task'ai, apie
20 - projektinė veikla ir likę dar kažkokiems darbams.
Beje, nusiteikite 1-2 mėnesiams išvažiuoti į UK mokymams. Nors gal kai
prasistažuos jau išvažiavę, nebereikės vykti tiems, kurie šiuo metu planuoja
darbintis. Priimta jau ~25 žmonės, kurių didesnė dalis tinklistai.
Tinklistai surinkti labai profesionalūs žmonės.

Kas liečia patį centrą, tai jis bus 100% Lietuvoje. Viena ausimi girdėjau,
jog steigiamas Žirmūnų "North Star" verslo centre, bet šios informacijos
negaliu patvirtinti.