Tema: POKALBIAI. Intelektualų vaidmuo atkuriant Lietuvos valstybę
Autorius: ups! Ežerui
Data: 2012-03-20 19:29:49

"Ne. Jie yra fundamentaliai skirtingi - kartoju: Sokratas tiesos ieškojo,
Jėzus trimitavo jąturįs. O ir mirtį sutiko radikaliai skirtingai-
vienas oriai, kaip tikras išminčius, kitas, kaip nuskriaustas/nesuprastas
kankinys, kukliai pasivadinęs- nei daug nei mažai- dievo sūnumi..."

Branguti, jei pažintum Kristų, tai pažintum ir Sokratą. Turbūt tiki,
kad prižastis ir pasekmė yra susijusios? Dar daugiau, pasekmė jau glūdi
priežastyje. Taip ir Sūnus yra Tėvo pasekmė. "Nei daugiau, nei
mažiau", kai meldžiamės Tėve mūsų, Jėzaus išmokinta malda, mes
kreipiamės į Tėvą kaip sūnūs, jei ką.

 Sakyk, ką nori, bet neturi tu religinės patirties, todėl ir Jėzų
traktuoji tik iš istorinio taško. Dvasia yra amžina, todėl ir dvasinės
knygos nekalba apie tai kas buvo,  - jos kalba ne tiek apie praeitį - tai
ne istorinės knygos - jos kalba  apie tai kas   kas vyksta nuolatos. Argi
kaltindami vienas kita nekalam kas kart iš naujo Dievo sūnaus prie
kryžiaus?  
Antrasis Šv. Trejybės asmuo yra Kristus, Dievo sūnus o dar tiksliau
būtų jį avadinti Dievo Sūnija... kaip  kiekvieno iš mūsų Šventojo
Aš suma. Kristus,  inkarnavęsis  į žmogų, tapo Jėzumi, kuris nuo
mūsų skyrėsi tuo, kad savo prote neturėjo nieko, kas būtų ne nuo
Dievo, t.y. ego mąstymo sistemos, kuri tiki atsiskyrimu nuo Dievo. Tokio
atsiskyrimo negali būti, vadinasi tokia mąstymo sistema yra iliuzinė.
Ateizmas yra iliuzija. 

 Jei mes savo protą išlaisvintume nuo ego mąstymo sistemos, taptume
šventi/nekalti  Dievo Sūnūs ir galėtume kurti ir daryti stebuklus taip
kaip darė Jėzus... Apie tai jėzus ir kalba. Jo "Geroji Naujiena yra
tokia džiuginanti, kad tik nedaugelis drįsta ja patikėti.  na,  bet
nebenoriu kartotis. Vistiek tai, apie ką kalbu, yra aišku tik Noęjai ir
ivsei, t.y. tiems, kurie turi religines patirtis. 


-- 
Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/lmenas/?st_id=19432