na ir leptelėjai, kad kokie būtų tamstos "nuobodžios"
diskusijos teologijos tema su Noėja, ji jau dabar ima viršų praeityje
ir į
ateitį. Bet palietei kažką erzinančio, jei pasipūtęs musių
generolas (xX'as)
bei bebenčiukas (toto) sureagavo. Hm, palauksim varnos.
pirmieji pastebėjimai, nemėgstu būti dirbtiniu intelektu ir be
istorinio/dynaminio
diskurso nė iš vietos - Aš homo sapiens (bebenčiuko pavadintas asilu,
berods):
Nekreipiant į lingivistinės bebenčiuko analizės, kuri šiaip yra
aritmetinis struktūralistų toolsas (įrankis) tiktais, pastebėčiau
nesąmonių
rinkinuką iš think again sferos, palikus ramybėje
superultraprostitucinės
sąvokos laisvė problematiką. Neliesiu nei laisvės nei kaukių
baliaus definicijų:
subjekto (fullguess) dynamika - štai tamsta pavyzdžiai:
,xX'as iš isteriško musių generolo bei judologijos experto,
patampa niepokoliebimyj kamien, cituoju dabar jį patį
: Ir dar - dar negimė toks veikėjas, kuris būtų pajėgus
mane
įžeisti/užgauti. Ir negims. Nežinau tokių įtakingų
laisvės
zonų, kuri taip galėtų išprievartauti žemaitėžį
bebenčiukas toto, buvęs neblogas pradinukas analitinės
atsietos
nuo savo asmens aštriu ir sąžiningų atstovu, patapo
"vsioznaikino" biurkoratiniu monstru,
klijuojantis etiketes, pagal jo sėdinčio galvoje mersedeso
bėgių
pavaras. Kaip sakoma iš civilizuotos Europinės laisvės į
aizatišką
kavianskišką miesčionizmą. Na ir pavarė toji laisvės
"žydrynė".
Gražu pažiūrėt.
externelinis pjūvis - komentarų erdvei teko didelis krūvis,
cenzūrų
(realių), po to soc. savicenzūrų,
"valdymo/paranojos/šizofrenijos"
aspektų tai net neverta išskirti būtų - tai nors
solenizatorių
samdyk. Patys klaikiausi esti pas toto, kaip ten tą šašą
pavadant,
ai ežeras, dar pavaro ir Noė. O jau krankt fenomenjobanas
moralizavimas jau užpiso visus kas bent kiek pasidomi. Ir t.t. ir
pan.
Nemačiau tokio mižiniško percepcinio nusivažiavimo avtaritetų
spaudimui. Tai juk laisvės priešingybė. Vien anuškos
peripetiniai
prisikabinimai prie socialinės jėgos ką reiškia. Suprask
"pavardė" pasakys du kartu bus vienas tikras keturi,
kitkas
pasakys dukardu bus kreivas ir luošas keturi.
. ir t.t. ir pan
Bet aišku pagrindinis yra Hiuminis tėškimas tamstai į veidą.
Paprastutė empyrika. Kaip dvi kapeikos. Imi, atsiverti archyvus ir
pamatai
tokių atvirų pasisakymų ir išpažinčių, kodėl čia žmonės
atsitūpia
ir pabūna, kad pasijusi tokiu infantilu ir kaimiečiu kad net
paprašysi
e.redakcijos patrinti tavo refleksijas. Nepatingėk pasidomėk. Ten
daug šlako
esama, bet tam ir tikroji analizė. Tiesiai, be šlako, žmogus
nesugeba
suprasti tai aksioma. Uncover and think again.
--
Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/satenai/?st_id=17369