Tema: Re: Folderio šarinimas
Autorius: Shadowed
Data: 2020-11-20 12:57:34
Nu gal tada iš toliau papasakosiu - darbe natūralu, kad yra vietinis
tinklas, vienam iš tinklo kompų yra pašarintas folderis, kuriuo visi
naudojasi savo poreikiams. Kas kokius Word dokumentus pasideda, kas Excel...
O dabar turim skyriuką Vilniuje, kurie irgi pageidauja priėjimo prie to
paties folderio, irgi pasiimti kokius nors failus ar pasidėti savo. Nu ir va
iš to ir atsirado klausimas...

"Teisybes Dele"  parašė naujienų news:rp6k77$dll$1@news.omnitel.net...

On 11/18/2020 9:53 AM, Shadowed wrote:
> Labas rytas,
>
> Patarkite, kaip paprasčiau pašarinti folderį savo kompiuteryje, kad matytų
> ne tik vidinis LANas, bet ir galima būtų iš išorės naudotis folderio
> turiniu... Gal Win turi kokį remote folder fyčiurą, kurio aš dar nežinau?

reikia buten folderio ?
nes jei darbe tai gal naudojat MS produktus, tai failus galima sharinti
per Onedrive ar per teamsus.