Tema: Re: Folderio šarinimas
Autorius: Shadowed
Data: 2020-11-18 12:45:12
Šitą jau žinojau, bet kito varianto nežinau. Ką nors tokio paprasto, kaip
TeamVieweris nuotoliniam desktopui, kur minimum konfigūravimo, maksimum
patogumo nu ir nemokamas gerai būtų, nes darbe.

"Remigijus"  parašė naujienų news:rp2q5m$k52$1@news.omnitel.net...

On 2020-11-18 09:53, Shadowed wrote:
> Labas rytas,
>
> Patarkite, kaip paprasčiau pašarinti folderį savo kompiuteryje, kad matytų
> ne tik vidinis LANas, bet ir galima būtų iš išorės naudotis folderio
> turiniu... Gal Win turi kokį remote folder fyčiurą, kurio aš dar nežinau?

Taip daryti negalima, nes tai labai labai nesaugu. Praktiškai čia tas
pats kaip ant buto lauko durų rankenos iš lauko pusės pakabinti nuo tų
raktus. Paprastai pašarinus labai paparastai internetas tavo
kompiuteryje užšifruos visus failus ir pridiegs virusų.