Tema: Re: Folderio šarinimas
Autorius: Rokas
Data: 2020-11-19 17:43:52
On 11/18/20 9:53 AM, Shadowed wrote:
> Labas rytas,
>
> Patarkite, kaip paprasčiau pašarinti folderį savo kompiuteryje, kad matytų
> ne tik vidinis LANas, bet ir galima būtų iš išorės naudotis folderio
> turiniu... Gal Win turi kokį remote folder fyčiurą, kurio aš dar nežinau?

Jeigu tikslas bet kam pasiekti failus be rašymo prieigos http kokį nors port
praforwardinus gali oneliner python http server hosting pasidaryti.

Su rašymu lai būna ftp serveris, bet vaikštantys failai ir prisijungimo
duomenys bus siunčiami plaintext. Jeigu LANe nebaisu, plaintext auth bus
gerai, o kiti gaus no auth anonymous prisijungimą. Jei botai užmatys porte ftp
užkrės. Tai gerai ant rašymo ir kokį user:pass padaryti.

Pas mane rašymo, skaitymo tikslams namie samba, o remote vpn į namus + ftp,
taip failai, auth juda užkoduoti (ne samba, nes lėtas remote networkingui).