Tema: Re: Ko ?itas priedurnis tikisi? Ie?ko durnesni? u? save?
Autorius: benamis
Data: 2018-11-22 21:28:39
Tai beabejo, bet ne visi tokie sventi, kaip tamsta:) Dabar isivaizduok
maziau rastinga zmogeli, kuris pasislepes nuo zmonos siunciasi mazameciu
foto. Tokia persona greiciausiai nezino, kad reikia keisti slaptazodzius
laiks nuo laiko ir "password123" nera is stipriausiuju. Va tokie siktels
i kelnes ir prades googlint kaip bitcoinu cia nusipirkus