Tema: Re: Ko ?itas priedurnis tikisi? Ie?ko durnesni? u? save?
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-11-22 09:29:22
Kalbant apie passwordus, jie dažniausiai pabėga iš blogai sukoduotų ir
nulaužtų puslapių. Kai kur plaintextu, kai kur tik hashą paima. Jei
passwordas lengvas, išbruteforcina. Tada eina visur iš eilės to meilo ir
passwordo kombinaciją bandyt.

Pasitikrint ar yra iš žinomo leako galima čia: https://haveibeenpwned.com/