Tema: Re: Ko ?itas priedurnis tikisi? Ie?ko durnesni? u? save?
Autorius: G.K.
Data: 2018-11-22 07:30:48
Mane bombino gal menesi. Tarp tu keliasdesimt laisku buvo ir su teisingu kazkada naudotu
slaptazodziu.
Man net nebuvo abejoniu jog iesko naivuoliu, o tokios frazes:

I know what you like hard funs (adult sites).
Oh, yes .. I'm know your secret life, which you are hiding from everyone.
Oh my God, what are your like... I saw THIS ... Oh, you dirty naughty person ... :)

tik patvirtino jog saudo tusciais soviniais. Ten kur buvo naudojamas senas slaptazodis minetu
"naughty" reikalu nera ir nebuvo.

"benamis"  wrote