Tema: Re: Windows instaliavimas ? server?
Autorius: svyt
Data: 2018-07-31 07:47:22
Kad is tu ssd hardu, tai isidejus visa nauda kad vindausai zymiai
 greiciau uzsikrauna, visa kita praktiskai tas pats. Nes dirbant
 man nera reikalo vis atidarinet-uzdarinet programas, ryte
 pasielidziu, vakare isjungiu tai laiko islosimas del greito hardo
 labai jau mizernas.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/