Tema: Re: Windows instaliavimas į serverį
Autorius: useris
Data: 2018-07-23 11:22:09
Žinau SSD poveikį, pats naudoju ant darbinio kompo :)
Čia tiesiog dabar yra įdomu ką galima pasiekti su dykai gautais daiktais.
Jaučiasi, kad HDD trūksta greičio. Iš kito kompo įsidėjau garso plokštę, tai
jau yra garsas.
Integruotai Matrox vaisduškei neradau draiverių Win 10, tai persidėjau iš
savo kompo GT 630. Starcraft 2 eina panašiai kaip ir su mano silpnesniu
procu. Nors youtubėj 4k video veža, o maniškis net 2k nebeveža.
Tai dabar bandysiu siųstis Adobe Master Packą ir žiūrėsiu, kaip su
Premiere/After Effects tvarkysis.

Šiaip galvoju gal investuoti nedidelę sumą, kad įsidėti SSD,
talpesnį/greitesnį hardą, wifi pcie ar usb adapterį, vaizduškę ir gautųsi
gal visai nieko workstationas.
Kaip tie serveriniai hardai 10k ar 15k rpm? Jaučiu už SSD gerokai lėtesni, o
dirba baisiai garsiai?