Tema: Re: Windows instaliavimas į serverį
Autorius: useris
Data: 2018-07-20 18:05:39
Tą servą gavau be hardų, tai prijungiau turėtą paprastą stacionaraus 80 gigų
ir instaliavau Windows 10, jaučiasi kad hardas stabdo. Youtube paleidau, tai
4K video eina su integruota vaizduške.

Nežadu nei pardavinėt nei investuot daug į jį, tiek servą tiek hardus dykai
gavau ir žiūriu, kad galingiau už mano naudojamą kompą, tai įdomu ką galima
išspausti dar. Ten po vieną maitblokį ir procą, tai dirba panašiu garsu kaip
mano stacionaras, kurio maitblokis gana garsus.

Suprantu, kad su bet kokiu SSD ir naujesniu HDD greičiau suktųsi, bet čia
labiau dėl įdomumo, ne dėl praktiškumo pagalvojau apie diskų masyvą.

Ko dar trūksta iki pilnos laimės, tai garso plokštės ir kokio wifi usb ar
pci adapterio.

Jei normaliai veiks, galėsiu Starcraft 2 pažaist, jei ne - keliaus į mano
senų kompų kolekciją :)